.წყალი სიცოცხლეა
სწორად აღიქვან მოსწავლეებმა წყლის მნიშვნელობა
III.პროექტის აქტუალობა:
.უწყლოდ არაფერი არ ცოცხლობს. ყველაზე დიდი პროცენტულობა ცოცხალ არსებაში წყალია
IV.პროექტის მიზნები:
გავიგეთ,რომ წყალი მაღალი ქიმიურიაქტიურობით ხასიათდება და დიდად გამოიყენება ყოფა-ცხოვრების ყველა სფეროში.
ტექნიკურ პროგრესს თან ახლავს გარემოს დაბინძურება, მათ შორის წყლისაც. გამოვიკვლიეთ წყლის სისუფთავის ძირითადი ღონისძიებები და მისი დანერგვის გზები
V.მონაწილეთა ასაკი:
VI.ვადები/ხანდრძლივობა:
.3 აკადემიური საათი.
VII.მოსალოდნელი შედეგები-პროდუქტები/რაც შეიძლება შეიქმნას:
.შედეგი ულევია,ყველა სფეროში წყალი განმსაზღვრელია, უწყლოდ პროგრესი ნულის ტოლი იქნება.(ჰიდროელექტროსადგურები, სარწყავი ნაგებობები და ა.შ.)
VIII.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
IX.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები) :
.თემასთან დაკავშირებული შესაბამისი კითხვების ჩამოყალიბება,საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება,პროექტის გეგმის შემუშავება, ჯგუფში მოვალეობის გადანაწილება
ვინ არის პასუხისმგებელი კონკრეტული საქმიანობის შედეგზე.
X.საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი; გეოგრაფია, ქიმია, ბიოლოგია.
XI.პროექტის ხელძღვანელი(მასწავლებელი):
ელისაბედ ჯანელიძე
XII.ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:
elizabethjanelidze@gmail.com
XIII. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
http://elisabedjanelidze.
No comments:
Post a Comment